loading...
دانلود نیوز
admin بازدید : 56 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
استيج پارسا

استيج - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

fa.wikipedia.org
استيج (به انگليسي: Stage ) يک برنامه? تلويزيوني براي يافتن استعدادهاي ... عطا ( حذف شد)(در مرحله سوم), شقايق (حذف شد)(در مرحله اول), پارسا (حذف شد)(در مرحله اول).

داوران برنامه استيج؛ تا همين ديروز ايران بوديد که! - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir
16 ژانويه 2016 ... پارسا دميرچي و وحيد حاجي تبار از جمله خواننده هايي بوده اند که در سال هاي گذشته با اين موزيسين همکاري کرده اند. در گروه «ناصريا» مدت ها همراه با ناصر ...

برنامه استيج stage من و تو Manoto طريقه هاي راي دادن برنامه صفحه 10 ...

www.zibakade.com
22 ژانويه 2016 ... صفحه 10 برنامه استيج stage من و تو Manoto طريقه هاي راي دادن برنامه استيج stage من و تو manoto ... فراز و سولماز و پارسا اصلا جاشون اينجا نيست

داوران مسابقه استيج به روايت هفته‌نامه تماشاگران امروز، چاپ تهران - پندار

pendar.news
20 ژانويه 2016 ... برنامه «استيج» اين روزها باز هم روي آنتن [شبکه من و تو] رفته و مخالفان و .... پارسا دميرچي و وحيد حاجي‌تبار از جمله خواننده‌هايي بوده‌اند که در سال‌هاي ...

چرا به پارسا در استيج توحين شد - خبر ايروني

iruni.ir
عکسي توسط هنرجوي مسابقه استيج شبکه من و تو منتشر شده است که او را در کنار فلامک جنيدي نشان مي دهد! هنرجوي مسابقه استيج شبکه من و تو فلامک جنيدي بازيگر  ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 5,498